آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی

در این وبلاگ شما میتواندید قالی بافی را از 0 تا 100 با گره ترکی یاد بگیرید

آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی

در این وبلاگ شما میتواندید قالی بافی را از 0 تا 100 با گره ترکی یاد بگیرید

آموزش قالی بافی بصورت و رایگان و تضمینی فروش انواع نخ و نقشه کامپیوتری و فروش کلیه لوازم و ملزومات قالی بافی

ویژگی های جذاب یک زن برای مردان

جمعه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۱۷ ب.ظ

زنان محبوب و جذاب، به خودشان احساس خوبی دارند. «گرانت» معتقد است در مرحله ی اول، زنان باید احساسات منفی را که به خودشان دارند بشناسند. احساسات منفی در عمق ضمیر ناخودآگاه یک زن، دفن و موجب می شود که او، احساس کند نمی تواند رابطه ی خوبی با همسر و جنس مخالف داشته باشد.وقتی صحبت از این می شود که مردها چگونه هستند، نمی توان یک نظر کلی برای همه صادر کرد، اما یک سری ویژگی های عمومی و مشترک وجود دارد که تقریبا در مورد همه ی مردها صدق می کند و می توان گفت که بیشتر از هر چیز دیگری آنها را تحت تاثیر قرار داده و جذب شان می کند.

ویژگی های جذاب یک زن برای مردان

۱. اهمیت دادن به ظاهر خود

اولین چیزی که یک مرد در شما می بیند ظاهرتان است و به این معنی هم نیست که سطحی نگر و ظاهر بین است، بلکه منظور ما این است که حتی پیش از اینکه فرصت دهان گشودن و حرف زدن با او را پیدا کنید، تاثیر خود را در همان نگاه اول گذاشته اید! اگر خوب به نظر برسید و به ظاهر خود اهمیت بدهید، او متوجه خواهد شد.

اگر ویژگی هایی در ظاهر خود دارید که دوست شان ندارید، ترفندهای آرایشی وجود دارد که می توانید از آنها برای کمتر جلوه دادن این ویژگی ها استفاده کنید. اگر بلد نیستید چطور آرایش کنید که بهترین ویژگی های ظاهرتان را مشخص تر کنید، می توانید از توصیه های کارشناسان استفاده کنید.

 
  •  

۲. رابطه ی خوب با بچه ها

وقتی که یک مرد به دنبال شریک مناسب برای زندگی است، زنی که رابطه ی خوبی با بچه ها دارد نظرش را جلب خواهد کرد، چون می داند زنی که از بودن با بچه ها لذت می برد می تواند خانواده ی خوبی تشکیل دهد.

3. اخلاق کاری خوب و مناسب

مردها دوست دارند با زنی ازدواج کنند که اخلاق و رفتار کاری خوبی دارد. البته به این معنی نیست که باید سه شغله باشید و ۲۲ ساعت شبانه روز کار کنید تا توجه مردی را جلب کنید، اگر در کارتان موفق باشید و مدت زمان طولانی در یک شغل مانده باشید نشان می دهد در کارتان جدی و سختکوش هستید و می توان در صورت لزوم روی کمک شما حساب کرد.

  • سامان محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی