آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی

در این وبلاگ شما میتواندید قالی بافی را از 0 تا 100 با گره ترکی یاد بگیرید

آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی

در این وبلاگ شما میتواندید قالی بافی را از 0 تا 100 با گره ترکی یاد بگیرید

آموزش قالی بافی بصورت و رایگان و تضمینی فروش انواع نخ و نقشه کامپیوتری و فروش کلیه لوازم و ملزومات قالی بافی

۸ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

طرح ماهی درهم فرش
طرح ماهی درهم فرش , این نوع نقش از اواخر دوره تیموری و در تمام دوران صفوی مورد استفاده بافندگان بوده است و از آنجا که در دوره تیموریان و در هرات رواج یافت بدان هراتی گویند.هر چند ریشه لغوی واژه فرش ماهی درهم و اینکه چگونه در نقش فرش رایج گردیده است مشخص نیست.بافت ماهی درهم در اکثر نقاط ایران کاربرد داشته است.به گونه ای که اندازه ماهی های نقش در شرق بزرگتر از غرب و مرکز ایران است. فرش طرح ماهی نمونه منحصر به فردی از آن نیز در اطراف اراک به صورت مرغ وماهی بافته می شده که امروزه به فراموشی سپرده شده است.تنها کاربرد این نقش اسطوره ای بر فرش نبوده و در ضرب سکه، نقش برجسته دیده می شود. خرید فرش طرح ماهی

طرح ماهی درهم فرش 

علاوه بر آنکه نقش های هراتی و ماهی درهم گونه های بسیاری دارد
استفاده از آن در ایران جغرافیایی قدیم از شمال قفقاز، سمرقند، بخارا، خوارزم، آذربایجان و ارمنستان امروزی تا کنار دریای عمان و بندرگناوه ایران رایج بوده است.در کل نه تنها این نقش بلکه افسانه نقش بوته، سرو، شکارگاه و حاشیه بعضی نقوش فرش نظیر گرفت و گیر دلالت به واسطه جاویدان آیین میترا در ایران دارد.طرح ماهی درهم فرش همچنین نیلوفر آبی نیز از نمادهای مشهور مهر است فرش طرح ماهی کاشان  که در آن صورت مهر از مادر مهر زاده می شود.فرش ماشینی طرح ماهی نیلوفر از سوئی با آب و از دیگر سو با خورشید در ارتباط است.ارزش و قیمت گل نیلوفر در اسطوره آیین میترا جای بسی تأمل و تفکر دارد.گل نیلوفر خود راز و رمزهای بسیار زیبا و معماگونه ای داردکه موریس مترلینگ در کتاب فرش ماهی هوش گل ها بدان اشارات قابل ملاحظه ای می کند.فرش طرح ماهی همین گل است که با نقش هائی به اسامی متفاوت، فرش ایرانی را آذین می بندد.

طرح ماهی درهم فرش 

به تصویر در آوردن نقوش فرش
همچنین ماجرای کشتن گاو و پیکار با آن بدان جهت اهمیت دارد که داستان این اسطوره در طراحی قالی مد نظر طراحان قرار گرفته است.در نبرد مهر با گاو نر، مهر پس از آنکه گاو نر را می گیرد او را به غار برده و می کشد.فرش دستباف ماهی کشتن گاو نموداری از آفرینش است زیرا مرگ او زندگی بخش است فرش ماهی و از تن گاو قربانی شده زندگی آشکار می شود.فرش طرح ماهی یعنی در اینجا ایزد مهر با عمل قربانی گاو، حیات سودمند و زاینده را بر زمین می گسترد و پس از این ماجرا نخستین زن و مرد برای زندگی به روی زمین برانگیخته شدند و میترا آموزگار این نسل شد و اهریمن برای نابودی این نسل بیماری و مرگ را بین آنها فرستاد.

  • سامان محمدی

برای ایجاد یک سیستم صوتی مناسب و پرقدرت در فضای منزل میتوانید از اسپیکر خانگی استفاده کنید، اسپیکر خانگی به اسپیکری گفته می شود که برای استفاده در منزل طراحی شده است و از نظر کاربرد، ابعاد و جای گذاری با اسپیکرهای قابل حمل متفاوت است،

اگر قصد تهیه یک سیستم صوتی برای منزل خود را دارید باید بهترین انتخاب را با جمع آوری اطلاعات و مدیریت هزینه از میان دیگر محصولات موجود در بازار انجام دهید.

از آنجایی که این اسپیکرها انواع مختلفی در ابعاد، توان خروجی، رنگ، طرح و کاربرد دارند و در طیف گسترده‌ای به بازار عرضه شده‌اند انتخاب را به نسبت تنوع و نیازهای شما آسانتر کرده‌اند.

این محصولات از ساب ووفر و تویترهای با کیفیت، قوی و با صدای واضح با کابینت معمولاً چوبی یا پلاستیکی که در برندهای سطح اول بصورت طبیعی و آکوستیک تشکیل شده اند که لحظه های شادی را برای شما به ارمغان می آورند.

با استفاده از سیستم صوتی با کیفیت در کنار تلویزیون و یا دیوارهای محل سکونت در فضایی مناسب می توانید از صدایی شفاف و بی نقص لذت ببرید و طیف گسترده ای از صدا را تجربه کنید، پس اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که به دنبال شرایط ایده آل در سیستم صوتی منزل خود هستند این مقاله را تا انتها مطالعه نمایید.

ساند بار: جعبه ساند بار از تعدادی بلندگو تشکیل شده اند که قابلیت اتصال بی سیم یا باسیم با ساب ووفر را دارد.
استفاده از انواع آمپلی فایر: سیستمهای صوتی خانگی کامپوننت تشکیل شده از انواع آمپلی فایر هستند که وظیفه کنترل سیستم صوتی را دارند.
برای انتخاب یک سیستم صوتی مناسب ابتدا باید نیازهای خود را بشناسید:

برای گوش دادن به موسیقی، تماشای فیلم و... درمنزل نیازبه یک اسپیکر با کیفیت دارید که میتواند قابلیت پخش DVD هم داشته باشد.

اگر بیشتر اوقات تلویزیون نگاه می کنید و می‌خواهید فیلم و موسیقی را با کیفیت خوبی تجربه کنید نیاز به یک اسپیکر تمام عیار یا ساند بار به همراه ساب ووفر خواهید داشت.

انواع اسپیکر خانگی
اسپیکر مخصوص سینما خانگی
امروزه با پیشرفت تکنولوژی شاهد پیشرفت بسیاری در سیستم لوازم خانگی هستیم. برای آن که بتوانیم سیستم سینمای خانگی مناسبی برای منزل خود تهیه کنیم باید معیارهای بسیاری از جمله اسپیکر سینمای خانگی را مورد ارزیابی قرار دهیم که مهمترین اجزای یک سینمای خانگی است. از مزایای این نوع اسپیکر میتوان به اشتغال فضای اندک در خانه و کمک به افزایش زیبایی دکوراسیون منزل اشاره کرد.

اسپیکر مورد استفاده در هر فضایی از خانه
نوع اسپیکر انتخابی بستگی به فضای مورد استفاده از آن دارد. برای هر فضا بسته به توان خروجی اسپیکر میتوان مدل بهینه را انتخاب نمود. این دسته از اسپیکرها به راحتی داخل منزل جابجا میشوند و قابل حمل بوده و می توانید در هرجا از منزلتان که بخواهید از آن استفاده کنید. این نوع اسپیکرها معمولا از بلندگوهای پرقدرت و با کیفیت برای لذت بردن از موسیقی استفاده می شود. این نوع اسپیکرها در دو مدل بی سیم و با سیم بوده و در ساخت آنها از تکنولوژی بلوتوث، Airplay و یا Wifi،  hifi استفاده شده است.

معرفی بهترین برندهای اسپیکر خانگی 
در این حوزه برندهای معتبری در بازار وجود دارد که دارای طیف کاملی از صدا هستند و پر قدرت ظاهر میشوند. برندهایی مانند Jbl ، Sony ، Kilipsch ، Poik ، Bang & olufsen ، Dynaudio سالهاست در تولید اسپیکر خانگی پیشتاز و دارای متخصصین با تجربه‌ای هستند که از برندهای اول دنیا هستند.

اسپیکرهای خانگی دارای طراحی خاص با چوب های طبیعی و با کیفیت فوق العاده که دقیقاً برای استفاده در منزل طراحی شده اند مناسب می باشند و توانایی این را دارند که بهترین صدای صوتی را به راحتی، صاف  و بدون خش خش انتقال دهند و لذت کافی را از پخش موسیقی ببرید.

اگر قصد خرید اسپیکرهای خانگی را دارید سعی کنید از بیست برند اول سال 2020 و کالاهای اصل انتخاب نمایید تا همیشه از کیفیت، صاف بودن و قدرت اسپیکرتان لذت ببرید.

نیاز خود را بررسی کنید
برای خرید اسپیکر مورد نیاز باید فاکتورهایی را در نظر داشته باشید که فروشگاه اینترنتی تکتور به آن می پردازد:

اسپیکرها نسبت به نوع کاربردشان توان خروجی و تعداد بلندگوها، وزن و حجم، رنگ و ظاهر متناسب با نوع استفاده در فضاها و اماکن طراحی و ساخته شده اند.

امروزه کمپانی ها با پیشرفت سریع تکنولوژی توانسته اند تمامی نیازهای مشتریان را برآورده کنند. چنانچه قصد خرید اسپیکری را دارید که هم در منزل، هم محل کار و حتی در دورهمی ها در فضای باز استفاده کنید، می توانید از اسپیکرهای پرتابل و قابل حمل که قابلیت جابجایی راحت و آسان را دارند و می توانید با اتصال دو یا سه اسپیکر با هم یک صدای واحد پرقدرت و صاف را در منزل داشته باشید و چنانچه قصد سفر دارید می توانید یکی از آنها را با خود برده و در جنگل، دریا، کویر و ... از پخش موسیقی لذت ببرید.

اگر به دنبال اسپیکرهایی هستید که می خواهید مراسم جشن، همایش و... را برگزار نمایید و صدای پرقدرت و تمیزی به گوش مهمانان شما برسد باید از اسپیکرهایی با وات بالا که معمولاً متشکل از بلندگوهای چند پارچه می باشند استفاده نمایید که صدای فراگیری دارند و طیف گسترده ای از صدا را برای شما به ارمغان می آورند.

اسپیکرها از لحاظ کاربردهای فنی دارای مشخصات متفاوتی می باشند.

وات اسپیکرها که در صدای خروجی اسپیکرها تاثیر گذارهستند بسته به نوع استفاده تعداد بلندگوها و وات آنها متغیر می باشند.

اسپیکرهای خانگی معمولاً ایستاده هستند و کنار دیوار قرار می گیرند و قابلیت پخش DVD را هم دارند، این اسپیکرها به خروجی های Aux، usb، Microphone و رقص نورمجهز می باشند.

انواع چیدمان اسپیکر در خانه
بسته به نیاز شما و سلیقه شما در طراحی و چیدمان دکوراسیون منزل نوع اسپیکیری که باید تهیه کنید را متفاوت می سازد.

اگر در جایی از منزل هستید که آب وجود دارد باید اسپیکر ضد آب تهیه کنید و اگر از اسپیکر خود دور هستید باید به بُرد بلوتوث اسپیکر دقت کنید.

اسپیکرها ظاهرهایی با تنوع بالا و رنگ بندی های جذاب هستند و می توانید برای دکوراسیون خانه خود از اسپیکر مطابق با رنگ منزل استفاده کنید. انواع اسپیکر به شکل های مختلف و حتی فانتزی که ظاهری جذاب به منزل شما می دهد.

مشخصات فنی اسپیکرهای خانگی
معمولاً افراد جهت انتخاب اسپیکر خانگی به چند نکته توجه لازم دارند، اول اینکه فضای خانه متناسب با نوع اسپیکر باشد که معمولاً جهت انتخاب یک اسپیکر خانگی می توانیم جهت فضاهای کوچک کمترین خروجی را که بین 30 الی 45 وات در نظر گرفته و در فضاهای بزرگتر می توان تا 1600 وات هم استفاده کرد. مهم ترین نکته قابل توجه تکنولوژی Hi-fi اسپیکرهای خانگی می باشد تا بتوان آن را به راحتی به تلویزیون بدون سیم اتصال داد. تمام اسپیکرهای خانگی با وات بالا توان ورودی خود را جهت پخش صدا از برق خانگی دریافت می کنند، دوم اینکه میزان قدرت پخش صدای آنها بستگی به باند و خروجی شان دارد. اگر اسپیکر شما تک باند باشد میزان خروجی آن از 3 وات شروع شده و در نهایت توان خروجی یک باند در ابعاد متوسط و بزرگ به 1000 وات هم برسد که این میزان در سالهای آینده تغییر خواهد کرد و تکنولوژی به روزتری را مشاهده خواهیم کرد.

اکثر اسپیکرهای خانگی دارای ساب ووفر می باشند تا بتوانند صدا را در محیط پخش کرده و طیف وسیعی از صدا به مخاطب ارائه دهند.

معمولاً اسپیکرهای خانگی به چند پارچه هستند که هر باند صدای منحصر به فردی از خود را پخش میکنند.

اندازه بلندگو
اسپیکرها بسته به نوع کاربردی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند، که اندازه و تعداد بلندگوها تاثیرگذار خواهند بود. اندازه بلندگو در کیفیت و صدای پخش شده در اسپیکرها تاثیر بسزایی دارد اما نکته مهم برند و کمپانی سازنده بلندگوها می‌باشد.

بلندگوهای زیادی در بازار وجود دارند که توسط کمپانی های متعددی طراحی شده اند ولی بهتر است که با کمی هزینه بیشتر از اسپیکرهایی استفاده کنیم که با بلندگوهای استاندارد و برند طراحی و ساخته شده اند که طیف بالایی از صدا را به گوش شما می رسانند.

فرکانس پاسخگویی
فرکانس پاسخگویی نسبت به هر محصول متفاوت است و به دامنه صوتی گفته میشود که تولید هرتز می کندو فرکانس آن از 20 هرتز تا 20000 هرتز است. نکته ای که می توان به آن اشاره نمود این است که گوش انسان‌ها نمی‌تواند بیشتر از 20000 هرتز را تحمل کند، در محصولاتی که فرکانس آنها خارج از این محدوده می باشد غیر استاندارد بوده و قطعاً اگر بالاتر از این فرکانس باشد فقط خفاش ها می توانند به این صدا گوش دهند. هم چنین اگر صدای فرکانس پایین تر از 20 هرتز باشد، صدای کمی به گوش شما می رسد و نمی توانید صدای واضح و صافی را بشنوید.

قدرت پخش صدا
قدرت پخش صدا در اسپیکر به اندازه درایو بلند‌گوهای داخلی و تعداد این بلندگو در ارتباط است، هرچه قطر درایو بالاتر باشد و تعداد بلند گو بیشتر باشد قدرت پخش صدا در آن اسپیکر بالاتر می رود و شما صدایی واضح و با کیفیت می‌شنوید.

توان خروجی
هرچه توان خروجی در یک اسپیکر بیشتر باشد، این اسپیکر از صدای با کیفیت تر و بلندتری برخوردار است. اسپیکر خانگی ارزان اما این توان خروجی با تعداد بلند گو نیز در ارتباط است ، ممکن است شما یک اسپیکر با دو بلندگوی 6 وات تهیه کنید که مجموعا توان خروجی 12 وات داشته باشد اما ممکن است یک اسپیکر ، یک بلندگوی 12 وات داشته باشد، مطمئنا اسپیکر با دو بلندگوی 6 وات از کیفیت صدای بالاتری برخوردار بوده و نویز صدای کمتری دارد چون این میزان صدا میان دو بلندگو قسمت شده است.

  • سامان محمدی

دوران دانشجویی در کنار همه فراز و نشیب هایش ، می تواند از مهم ترین دوران زندگی افراد باشد. افراد در دوره دانشجویی خود ، با استفاده از وقت آزاد و کسب تخصص لازم خواهند توانست در آینده ، رشته مورد علاقه خود را در کسب و کارشان تجربه کنند. در این میان استفاده از ابزارهای نوین فناوری مانند لپ تاپ به خصوص در رشته های فنی ، می تواند کمک شایانی به دانشجویان  برای کسب تخصص و مهارت کند.
گروه مشاوره هیواتک در راستای ارائه مشاوره های تخصصی برای خرید لپ تاپ ، این بار قصد دارد راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی را در یک مقاله مجزا شرح دهد تا شما دانشجوی عزیز بتوانید با ویژگی های یک لپ تاپ دانشجویی مناسب خود آشنا شده و با توجه به رشته تحصیلی خود ، گزینه مناسبی برای خرید انتخاب کنید.


” در خرید لپ تاپ های دانشجویی فاکتور های سخت افزاری را نیز در کنار فاکتور قیمت در نظر بگیرید. “

آیا لپ تاپ های دانشجویی دسته بندی خاصی دارند ؟
ما در این مقاله در خصوص دو نوع کاربری در لپ تاپ های دانشجویی صحبت می کنیم. اولین کاربری ، ساده و تحقیقاتی در حد وب گردی،  مرور سایت های اینترنتی و کارهای آفیس است. کاربری دوم مربوط به دانشجویان رشته های فنی و نیازمند محاسبات سنگین و پیچیده تر است. بنابراین ابتدا با توجه به رشته تحصیلی خود ، باید ببینید چه انتظاری از لپ تاپ خواهید داشت و سپس نسبت به خرید آن اقدام کنید.

 


 

مطالعه کنید: مشاوره خرید گوشی های هوشمند


آیا همه لپ تاپ های دانشجویی ارزان هستند ؟
در پاسخ به این سوال باید گفت الزاما خیر ! همه لپ تاپ های دانشجویی ارزان نیستند. تصویر کنید دانشجوی رشته کامپیوتر هستید و نیاز دارید با نرم افزار برنامه نویسی روز دنیا مانند Visual Studio کار کنید. و یا در رشته نقشه کشی تحصیل می کنید و با نرم افزار های سنگین نقشه کشی کار می کنید. پس به طور حتم لپ تاپی مناسب شماست که دارای پردازنده قوی و حافظه رم بالا باشد و چنین لپ تاپی ، نمی تواند یک لپ تاپ ارزان قیمت باشد.
اما ما معمولا وقتی از لپ تاپ دانشجویی حرف می زنیم ، اولین مشخصه ای که به ذهن ما می رسد قیمت آن است. ما پیشنهاد می کنیم اگر رشته تحصیلی تان فنی نیست و قصد دارید از لپ تاپ خود برای وب گردی ، استفاده از نرم افزارهای آفیس و کارهای روزمره استفاده کنید ، به دنبال لپ تاپ های ارزان تر باشید.

 


” لپ تاپی را تهیه کنید که حداقل 4 سال پا به پای شما در دانشگاه همراه تان باشد. “

لپ تاپ مخصوص دانشجویان چه ویژگی هایی دارد ؟
ما در این مقاله ، لپ تاپ های مخصوص دانشجویان را از چند زاویه بررسی کرده ایم:

1- وزن لپ تاپ: به طور حتم دانشجویان تمایل ندارند لپ تاپ های سنگین وزن را هر روز حمل کنند و از منزل به دانشگاه ببرند. پس سعی کنید لپ تاپی را انتخاب کنید که سبک باشد. وزن مورد قبول برای لپ تاپ های دانشجویی حدود 2 کیلوگرم است. توجه کنید که معمولا در مسیر دانشگاه نیاز است مدت زمان طولانی برای حمل لپ تاپ خود صرف کنید و این موضوع می تواند در افزایش خستگی شما موثر باشد.

 

2- اندازه صفحه نمایش: صفحه نمایش لپ تاپ بر وزن لپ تاپ موثر است. همانطور که می دانید محبوب ترین اندازه صفحه نمایش لپ تاپ های موجود در بازار 15.5 اینچی است اما ما توصیه می کنیم لپ تاپ های 13 و 14 اینچی را نیز در هنگام خرید بررسی کنید. چرا که این لپ تاپ ها وزن کمتری خواهند داشت. همچنین به رزولوشن و دقت تصویر نیز در هنگام خرید توجه کنید. همچنین توصیه می کنیم لپ تاپ های با صفحه نمایش مات و فول اچ دی را تهیه کنید.

 


 

3- پردازنده مرکزی لپ تاپ ارزان : با توجه به نوع کاربری لپ تاپ ، پردازنده های مختلفی بر روی رایانه ها نصب می شود. حداقل پردازنده ای که برای کارهای روزمره و عادی توصیه می شود سری Corei3 هستند. میزان حافظه پنهان یا کش نیز در آنها بسیار موثر است. ما پیشنهاد می کنیم برای کارهای روزمره دانشجویی از یک پردازنده با حافظه پنهان مناسب استفاده کنید اما اگر دانشجوی رشته های فنی هستید از سری Corei5 به بالا به این منظور استفاده کنید تا در هنگان اجرای محاسبات پیچیده ، بتوانید کارهای دیگری نیز بطور همزمان انجام دهید. به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ پردازنده های نسل قدیم مانند Celeron نروید تا حداقل برای چند سال خیالتان از پردازنده لپ تاپ تان راحت باشد.

 

4- حافظه رم لپ تاپ: از اصلی ترین عوامل در سرعت پردازش ها و هنگ نکردن لپ تاپ ها می توان از حافظه رم نام برد. برای کاربری عادی حداقل رم باید 4 گیگابایت باشد. اما اگر پردازش های سریع و پیچیده ای از لپ تاپ خود انتظار دارید ، به دنبال یک لپ تاپ با حداقل حافظه 8 گیگابایت با سرعت پردازش 1600 مگاهرتز و از نوع DDR3 باشید.

 

5- کارت گرافیک لپ تاپ: معمولا دانشجویان در هنگام بررسی و خرید لپ تاپ ، به این موضوع توجه زیادی می کنند. چراکه دانشجویان حتی اگر کارهای روزمره ای نیز با سیستم خود داشته باشند ، در بسیاری از اوقات تمایل دارند بتوانند برخی از بازی های سنگین را نیز اجرا کنند. پس نیاز به یک کارت گرافیک مجزا برای این افراد ضروری است. اما اگر به دنبال کارهای وب گردی و تحقیقاتی ساده هستید ، یک کارت گرافیک آنبورد با حافظه مشترک نیز می تواند پاسخگوی کار شما باشد.

 

6- فضای ذخیره سازی هارد: هارد دیسک و فضای آن شاید در نگاه اول ، بر خرید یک لپ تاپ با کاربری دانشجویی تاثیر گذار نباشد اما به این موضوع توجه کنید که دانشجویان در طول چند سال که با لپ تاپ خود کار خواهند کرد مطمئنا حجم وسیعی از اطلاعات را خواهند داشت که باید بر روی هارد دیسک لپ تاپ خود ذخیره کنند. پس ما پیشنهاد می کنیم برای کارهای روزمره 500 گیگابایت و برای کاربری پیشرفته تر از 1 ترابایت هارد در لپ تاپ خود استفاده کنید. اگر پردازش های سنگین خواهید داشت می توانید از هارد های پرسرعت SSD استفاده کنید که قیمت بالاتری هم دارند.

 

7- پورت های خروجی لپ تاپ: تصور می کنید می خواهید در خصوص یکی از تحقیقات خود در دانشگاه ارائه ای چند دقیقه ای داشته باشید. اگر لپ تاپ شما به ساده ترین پورت HDMI متصل باشد به راحتی و با یک کابل می توانید آن را به ویدئو پروژکتور کلاس وصل کرده و ارائه خود را در صفحه نمایش بزرگتری به انجام برسانید. همچنین تعداد پورت های USB لپ تاپ هم برای دانشجویان مهم خواهد بود.

 


 

8- باتری لپ تاپ: میزان استفاده دانشجویان از لپ تاپ معمولا زیاد خواهد بود. برخی از دانشجویان در مسیر نیز سعی می کند تکالیف خود را انجام دهند. بنابراین نیاز است از لپ تاپی استفاده کنند که حداقل 2 ساعت شارژ را برای استفاده بدون برق ذخیره کرده باشد. بنابراین ما پیشنهاد می کنیم به این مشخصه توجه ویژه ای کنید. اما اگر استفاده شما از لپ تاپ ، همیشه با کمک نیروی برق است ، یک لپ تاپ با باتری معمولی تهیه کنید.

 

همانطور که ملاحظه کردید عوامل زیادی می تواند در خرید یک لپ تاپ مناسب دانشجویان موثر باشد. ما مواردی همچون ظرافت و زیبایی و رنگ لپ تاپ را از ویژگی های این رده ی کاربری نمی دانیم. بنابراین توصیه می کنیم جدا از رنگ و لعاب و زیبایی ، یک برند معتبر را برای خرید لپ تاپ دانشجویی انتخاب کنید. همچنین تعدادی از مدل های مخصوص دانشجویان در ادامه معرفی شده اند

  • سامان محمدی

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی از آنها در مکان های مختلف استفاده کنند تا با پخش موسیقی اوقات فراغت خود را بیشتر لذت ببرند. فرقی نمی کند کجا باشید. در خانه ، اتومبیل یا جاده اگر بلندگوی بلوتوث دارید می توانید از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید بدون اینکه نگران پیدا کردن پریز برق برای اتصال بلندگو باشید.

این اسپیکر کوچک و قابل حمل به شما امکان می دهد بلندگوهای کم حجم تلفن خود را برای گوش دادن به آهنگ تنظیم کنید. با بلندگوهای بلوتوث می توانید گوش دادن به موسیقی را برای خود و دیگران لذت بخش و راحت تر کنید. در ادامه ای مطلب 8 مدل از بهترین و پرقدرت ترین اسپیکر بلوتوثی های موجود در بازار را معرفی میکنیم.

1. اسپیکر بلوتوثی JBL FLIP 5
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل جی بی ال مدل Flip 5

شرکت آمریکایی JBL یکی از مشهورترین سازندگان اسپیکرهای بلوتوثی به حساب می‌آید. اولین ویژگی خوب این اسپیکر، وزن کم ۵۴۰ گرمی و ابعاد کوچک آن می‌باشد که به شما امکان می‌دهد، به سادگی آن را به دنبال خود حمل کرده و بدون نگرانی از خیس شدن از آن استفاده کنید، چرا که Flip 5 دارای گواهی IPX7 بوده و می‌تواند تا عمق حدود ۱ متری از نفوذ آب جلوگیری کند.

این اسپیکر که توان خروجی ۲۰ واتی دارد با استفاده از بلوتوث نسخه ۴.۲ به گوشی هوشمند یا دیگر وسایل متصل شده و به لطف باتری ۴۸۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌تواند تا ۱۲ ساعت به پخش موزیک بپردازد. شما به راحتی می‌توانید دو یا حتی چند عدد از این اسپیکرها را به یکدیگر متصل کرده تا صدای بلندتر و فراگیرتری تولید کنید.

از دیگر ویژگی‌های Flip 5 می‌توان به داشتن رنگ‌های متنوع و مدت زمان ۲.۵ ساعته برای شارژ شدن اشاره کرد.

مشخصات
نوع اتصال
بی‌سیم و باسیم
اتصال دهنده

https://beautyartist.blogsky.com/1400/04/28/post-96/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%ab%db%8c-%d9%88-%d9%86%da%a9%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d9%85%d9%87%d9%85%db%8c-%da%a9%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%a8%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af
https://sadafbeauty026.blogsky.com/1400/04/28/post-83/%d8%b1%d8%a7%d9%87%d9%86%d9%85%d8%a7%db%8c-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d8%a8%d9%84%d9%88%d8%aa%d9%88%d8%ab%db%8c%d8%8c-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%ad%d9%85%d9%84%d8%8c-%d8%ae%d8%a7%d9%86%da%af%db%8c-
https://bitabeauty.blogsky.com/1400/04/28/post-83/%d8%a7%d8%b3%d9%be%db%8c%da%a9%d8%b1-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%ad%d9%85%d9%84-%db%8c%d8%a7-%d9%be%d8%b1%d8%aa%d8%a7%d8%a8%d9%84-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%da%86%d8%b1%d8%a7-%db%8c%da%a9%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a2%d9%86%e2%80%8c%d9%87%d8%a7-%d8%b1%d8%a7-%d8%af%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d8%ae%d9%88%d8%a7%d9%87%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa%d8%9f

بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث
4.2
پروفایل‌های قابل پشتیبانی
A2DP V1.3, AVRCP V1.6, HFP V1.6, HSP V1.2
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
2. اسپیکر بلوتوثی JBL CHARGE 4
اسپیکر-بلوتوثی-قابل-حمل-جی-بی-ال
اسپیکر JBL CHARGE 4 محصولی است که شرکت JBL آن را برای استفاده در شرایط مختلف مهیا کرده است، زیرا این دستگاه از جنس پارچه مقاوم و با دوام بوده و همچنین از گواهی IPX7 هم پشتیبانی می‌کند. دلیل دیگری که این اسپیکر را به همراه بسیار مناسبی بدل کرده، استفاده از یک باتری ۷۵۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌باشد که نه تنها پخش ۲۰ ساعت مداوم موزیک را تضمین می‌کند، بلکه می‌توان از آن به عنوان پاوربانک برای شارژ کردن گوشی هوشمند استفاده کرد.

بیشتر بخوانید
نکاتی که حتما قبل از خرید پرینتر باید بدانید!
این اسپیکر با برخورداری از توان خروجی ۳۰ واتی و همچنین دو bass radiators داشتن صدای استریوی بلند، واضح و با باس قوی را نوید می‌دهد. همه‌ی این ویژگی‌ها باعث شده تا وزن JBL charge 4 افزایش یافته و به ۹۶۰ گرم برسد. JBL برای اتصال گوشی‌ هوشمند و دیگر پخش کنند‌ه‌ها به این اسپیکر به غیر از بلوتوث نسخه ۴.۲ از جک ۳.۵ میلی متری صدا هم استفاده کرده است تا بتوان پخش کننده‌های قدیمی‌تر که فاقد بلوتوث هستند را هم به این محصول متصل کرد.

از دیگر مشخصه‌های این دستگاه می‌توان به نسبت سیگنال به نویز ۸۰ دسی‌بل، امکان اتصال به چندین اسپیکر دیگر و زمان شارژ ۴ ساعته اشاره کرد.

مشخصات
نوع اتصال
بی‌سیم و باسیم
اتصال دهنده
جک 3.5 میلی‌متری صدا , بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث
4.2
پروفایل‌های قابل پشتیبانی
A2DP V1.3, AVRCP V1.6
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
3. اسپیکر بلوتوثی JBL PULSE 4
اسپیکر بلوتوثی JBL PULSE 4
اگر به دنبال اسپیکری هستید که به غیر از تونایی تولید صدای ۳۶۰ درجه‌ای با کیفیت، ظاهری جذاب و خیره کننده داشته باشد، حتما باید نگاهی جدی به JBL pulse 4 داشته باشید، اسپیکری که با داشتن LED های با کیفیت می‌تواند همه‌ی نگاه‌ها را به سمت خود جذب کند.

با نزدیک کردن این دستگاه به مدل مشابه و تکان دادن آن LED های هر دو با هم هماهنگ شده و همچنین با اتصال آن‌ها به هم می‌توانید از صدای بلند‌تر برای دورهمی‌ها استفاده کنید. این اسپیکر ۱.۲۶ کیلوگرمی که توان خروجی ۲۰ وات دارد، می‌تواند برای مدت ۱۲ ساعت موسیقی پخش کند که این مهم به لطف استفاده از باتری ۷۲۶۰ میلی آمپر ساعتی پدید آمده است.

از دیگر ویژگی‌های JBL pulse 4 می‌توان به بلوتوث نسخه ۴.۲، گواهی IPX7 و مدت زمان شارژ ۳.۵ ساعتی اشاره کرد.

مشخصات
نوع اتصال
بی‌سیم
اتصال دهنده
بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث
4.2
ورودی کارت حافظه
ندارد
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
4. اسپیکر بلوتوثی LG PL5 XBOOM
اسپیکر بلوتوثی قابل حمل ال جی مدل PL5 XBOOM Go

اگر قیمت مدل PL7 برای شما زیاد است ولی همچنان به دنبال اسپیکری باکیفیت از الجی هستید، باید نگاهی به PL5 xboom داشته باشید، اسپیکری که الجی در آن برای کاهش هزینه‌ها توان خروجی را از ۳۰ به ۲۰ کاهش داده و عمر باتری هم از ۲۴ ساعت به ۱۸ ساعت کاهش پیدا کرده است و به لطف همین موضوع شاهد کاهش وزن و رسیدن آن به ۶۳۵ گرم هستیم که این محصول را به گزینه بهتری برای حمل کردن بدل می‌کند.

بیشتر بخوانید
راهنمای خرید هندزفری و بهترین هدفون و هدست های بازار
غیر از این دو مورد این محصول در دیگر مشخصات با برادر بزرگ‌تر خود یکسان بوده و از گواهی IPX5، چراغ LED هماهنگ با ریتم موسیقی، باس دوگانه Passive Radiators، تکنولوژی Meridian و … بهره می‌برد.

مشخصات
نوع اتصال
بی‌سیم
اتصال دهنده
بلوتوث
نسخه‌ی بلوتوث
5.0
ورودی کارت حافظه
ندارد
قیمت روز، موجودی و خرید اینترنتی
5. اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare Plus

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل انکر مدل Flare Plus قادر است صدایی پرقدرت و شفاف را به صورت 360 درجه در محیط پخش نماید. به همراه پخش این صدای پرقدرت، رقص نوری در محیط برقرار خواهد شد که تاثیر آهنگ را برای شما دوچندان می کند.

اسپیکر Flare Plus به واسطه اتصال بی سیم بلوتوثی یا اتصال با سیم می تواند به دستگاه پخش شما متصل گردد. این اسپیکر از فناوری بلوتوث نسخه 5.0 برای برقراری اتصال بی سیم استفاده می نماید. در فواصل کمتر از 20 متر، اتصال برقرار شده بین اسپیکر و دستگاه پخش شما هرگز قطع نخواهد گردید. اگر دستگاه پخش شما قدیمی است و از فناوری بلوتوث پشتیبانی نمی کند، جای هیچ گونه نگرانی نیست. می توانید به واسطه یک کابل 3.5 میلی متری صدا، اسپیکر را به دستگاه پخش خود متصل نمایید تا بدین ترتیب پخش موسیقی همواره جریان داشته باشد.

به واسطه درایورهای Full-range، توییترها و رادیاتورهای Passive دوگانه به کار گرفته شده در ساخت این اسپیکر، صدای پرقدرت آن به صورت 360 درجه در محیط پخش می گردد. در نتیجه گوشه ای از اتاق شما باقی نمی ماند که صدای بلند این اسپیکر به آن نرسد.

به واسطه اتصال بلوتوثی، می توانید دو عدد اسپیکر Fare Plus را به صورت بی سیم به یکدیگر متصل نمایید. بعد از برقراری اتصال و به واسطه پخش همزمان یک آهنگ توسط دو اسپیکر، حجم صدا تقویت می گردد. این قابلیت برای برگزاری باشکوه تر مهمانی ها به کار شما می آید.

  • سامان محمدی

اینا دیگه جدید هست امیدواریم جواب بده ناموسن

ساعت هوشمند سامسونگ یکی از بهترین ساعت های هوشمند به شمار می رود که با برند معتبر سامسونگ کیفیت و اعتبار آن نزد همه ی افراد بالا می رود. در این مطلب می خواهیم در مورد ساعت سامسونگ توضیح داده و سپس چندین مدل 2021 آن را معرفی کنیم.

سامسونگ یکی از شرکت هایی است که از پیر تا جوان همه آن را می شناسنند پس نیاز به تعریف خاصی ندارد. اما یک برتری هایی را به شما می گوییم تا خیالتان بسیار بابت ساعت هوشمند سامسونگ راحت باشد.

مشخصات و برتری ساعت هوشمند برند سامسونگ
وزن: اول از همه ساعت های هوشمند به دلیل امکانات بسیاری که دارند سنگین وزن هستند اما سامسونگ توانسته است که ساعت های سبکی را وارد بازار کند.
محافظ: می دانید که ساعت هوشمند در زمان کم صفحه آن خش دار می شود. اما اغلب ساعت های سامسونگ دارای محافظ صفحه نمایش یا همان گلس هستند.
سازگاری: این نوع ساعت ها مانند هم سطح های خود، اغلب با موبایل اندروید و IOS به صورت کامل سازگار هستند.
امکانات بیشتر: بعضی نیز امکانات خاصی را مانند بلوتوث، NFC، وای فای و دیگر ویژگی ها را دارند که باعث کاربردی بودن ساعت در موقعیت های مختلف می شود.
حسگر ها: همانطور که شنیدید در کل یک ساعت هوشمند مانند موبایل است و دارای حسگر هایی مانند شتاب سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، شمارش ضربان قلب، فشارسنج و… هستند.
اگر ساعت های هوشمند سامسونگ برای شما گران است می تواند ساعت های هوشمند ارزان را مشاهده کنید.

جدید ترین مدل ساعت های هوشمند سامسونگ

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 44mm
ساعت هوشمند مدل Galaxy Watch Active2 44mm
ساعت هوشمند مدل Galaxy Watch Active2 همزمان با نوت 10 در سال 2019 رونمایی شد. سامسونگ این مدل را تنها 6 ماه پس از عرضه Galaxy Watch Active روانه بازار کرده است. این ساعت که دارای کاربردهای روزمره و ورزشی است استفاده از آن را در تمام ساعات روز امکان پذیر می کند. به دلیل طراحی اسپرت این ساعت، می تواند مورد استفاده خانم ها و آقایان قرار گیرد. نمایشگر این ساعت 44 میلی متری اندازه 1.4 اینچ دارد و از فناوری super AMOLED ساخته شده است. وضوح صفحه 360 × 360 پیکسل است و تصویری واضح و با کیفیتی را به نمایش می گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که به شما امکان می دهد فعالیت های روزمره خود را به راحتی اندازه بگیرید. این سنسورها شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، الکتروکاردیوگرام، فشار سنج، سنسور نور محیط و شمارش ضربان قلب هستند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch SM-R800
ساعت هوشمند مدل Galaxy Watch SM-R800
با پیشرفت تکنولوژی، گجت های متنوعی به بازار عرضه شده اند. یکی از محبوب ترین این دستگاه ها ساعت هوشمند است. همه مارک های معتبر ، به ویژه مارک هایی که تلفن های هوشمند تولید می کنند، تولید این محصولات را آغاز کرده اند. یکی از بهترین مارک ها هم در تلفن های هوشمند و هم در ساعت های هوشمند سامسونگ است. اگر پایان نامه فن آندروید دارید، بدون شک سامسونگ یکی از گزینه های شماست. ساعت هوشمند عملکردهای بسیاری دارد. این محصولات در سلامتی نیز تأثیر دارند. یکی از محصولات با کیفیت ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch SM-R800 است. در ادامه با این محصول بیشتر آشنا می شویم.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا

https://news026.blogsazan.com/post/3RS7/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D9%88-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87-%D9%88-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86%D9%87-2021
https://rahnemaye-kharid.blogsazan.com/post/3RS8/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2021
http://newsland.allblog.ir/post/78
http://lifetime.monoblog.ir/post-92.html
http://topgift.ratablog.com/post-103189.html
http://limogift.limoblog.ir/post-97.html
https://clubnews.takblog.net/Post/28/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA+%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF+%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF
http://newnews.b88.ir/post-197840.html
https://topnews.blogiran.net/Post/110/%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA+%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF+%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF+%D8%AF%D8%B1+%D8%B3%D8%A7%D9%84+%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B0
https://toplife.yektablog.net/Post/106/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF+%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA+%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF+%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF
https://top20.farsiblog.com/1400/04/22/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF/
https://newsland.novinblog.net/Post/114/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C+%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF+%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA+%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF+%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF+%7C+%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C+%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF+%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C+%D9%88%D8%A7%DA%86
https://newsland.novinblog.net/Post/115/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86+%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA+%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF+%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF%3A+%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C+%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF
https://carpetmblog.doodlekit.com/blog/entry/16090816/-
https://telegra.ph/%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B3%D8%A7%D8%B9%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF-%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0-07-13
https://irannews.blog.fc2.com/blog-entry-29.html
 

 


ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch3 SM-R840 45mm
ساعت هوشمند Galaxy Watch3 SM-R840 45mm
صفحه نمایش این نسخه از Samsung Galaxy Watch3 1.4 اینچ است و از فناوری فوق العاده AMOLED ساخته شده است. وضوح صفحه 360 × 360 پیکسل است و تصویری واضح و واضح را به نمایش می گذارد. این ساعت دارای حسگرهای متنوعی است که به شما امکان می دهد فعالیت های روزمره خود را به راحتی اندازه بگیرید. این سنسورها شامل شتاب سنج، ژیروسکوپ، فشار سنج و مانیتور ضربان قلب هستند.

مشاهده قیمت و خرید در دیجی کالا
ساعت هوشمند سامسونگ مدل Galaxy Watch Active2 40mm
ساعت سامسونگ هوشمند Galaxy Watch Active2 40mm
ویژگی هایی مانند طراحی حاشیه چرخان جدید و رابط کاربری رابط کاربر نیز در ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 وجود دارد. صفحه ساعت از رابط کاربری بسیار آسانی برخوردار است و کاربر می تواند بلافاصله و تنها با یک ضربه بر روی صفحه به برنامه های مختلف دسترسی پیدا کند. طرحی به نام Aclipse در صفحه ساعت به گونه ای است که متناسب با هر ساعت از روز رنگ تغییر می کند.

  • سامان محمدی

وب سایت های کافه نیوز و خبرکو در زمینه اجتماعی تکنولوژی و فرهنگی فعالیت دارند و در یک مجله آنلاین هستند و بروز ترین خبرهای روز ایران و دنیا در آنها روزانه منتشر می شود.

 

نمونه مقاله های سایت کافه نیوز را در ادامه مشاهده خواهید کرد.

خرید یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوثی سال ۲۰۲۰

 

چهره های زشت و بدون آرایش دختران

ژل لوبریکانت جهت مرطوب شدن واژن استفاده می‌گردد

انواع آمیزش جنسی

بیوگرافی بهنوش طباطبایی و عکس بهنوش طباطبایی

بیوگرافی سارا و نیکا فرقانی اصل

بیوگرافی جواد عزتی و همسرش

بیوگرافی جواد عزتی و همسرش مه لقا باقری با داستان زندگی

 حجاب عجیب سارا و نیکا باز هم حاشیه ساز شد

عکس بهنوش طباطبایی

روش‌های آمیزش جنسی

فواید و عوارض مصرف ژل لوبریکانت

 

دختر خوشگلی که ادعا دارد زشت است + عکس

 

دختر خوشگلی که ادعا دارد زشت است + عکس

 

 

 

 

  • سامان محمدی
  • سامان محمدی

در این مقاله بهترین لپ تاپ دانشجویی با قیمت مناسب را به شما معرفی خواهیم کرد. لپ تاپ هایی که نیازهای روزمره را با حداقل هزینه برآورده می کنند.

در این مقاله راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی است که به شما در انتخاب بهتر کمک می کند.

اگر سوال شما هم لپ تاپ خوب برای دانشجو هست و به دنبال لپ تاپ دانشجویی مناسب هستید که هم قیمت پایینی داشته باشد و هم با کیفیت باشد.

با راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی ساریپان همراه باشید. در ادامه لیستی از لپ تاپ های دانشجویی ارزان را معرفی می کنیم.

خرید لپ تاپ دانشجویی ارزان
واقعیت این است که خرید لپ تاپ دیگر به راحتی مانند چند سال پیش نیست. اکنون ، برای خرید یک لپ تاپ جدید ، در خوش بینانه ترین حالت باید 10 میلیون تومان هزینه کنید.

در این شرایط ، دانشجویان اقشاری هستند که بیشترین آسیب را می بینند. کسانی که به دلیل وضعیت تحصیلی خود مجبور به خرید لپ تاپ هستند. اما اکثر آنها برای خرید یک لپ تاپ مناسب نمی توانند چند میلیون 10 میلیون تومان هزینه کنند.

این امر ما را بر آن داشت تا راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی را تهیه کنیم. در این مقاله بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت موجود در بازار را معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین لپ تاپ را با کمترین قیمت خریداری کنید.

https://www.sbnation.com/users/club%20news
https://www.sbnation.com/users/clubnews
https://www.sbnation.com/users/club026
http://wiki.codeaurora.org/xwiki/bin/XWiki/ClubNews
https://www.vinow.com/wwwtalk/profile/clubnews/
https://www.sbnation.com/users/majid5131
https://www.sbnation.com/users/mj021
http://luci.criosweb.ro/riot/bbpress/profile.php?id=2795
https://connect.ena.org/network/members/profile?UserKey=071daf66-69ac-4299-ad51-17a9bce637e1
https://decidim.santcugat.cat/profiles/club_news/timeline
https://www.gamemaps.com/profile/1210875
https://www.airport-data.com/forums/profile.php?mode=viewprofile&u=18554
https://startupxplore.com/en/person/mylove
http://phanteks.com/forum/member.php?767598-clubnews
https://mastodon.acc.sunet.se/@clubnews
https://www.zintro.com/profile/zi2864036d?showpublic=true&ref=Zi2864036d
https://www.provenexpert.com/garsha026/
https://www.misterpoll.com/users/1407637
https://id.pr-cy.ru/user/profile/id/980455/#/profile
http://foswiki.oris.mephi.ru/Main/راهنمایخریدلپتاپدانشجویی
https://www.education-ecosystem.com/garsha021/profile
https://maps.aletscharena.ch/en/author/club-news/215145440/
https://www.climatecolab.org/members/profile/2709395
https://decidim.sabadell.cat/profiles/clubnews/timeline
https://www.zoochat.com/community/members/clubnews.17894/
https://www.storeboard.com/saripan
https://www.nintendo-master.com/profil/clubnews
https://teletype.in/@clubnews/3YtDZL67CUs
https://connect.thecannabisindustry.org/network/members/profile?UserKey=57ade4db-f9b0-41d3-819a-af33a3fbff52
http://wpc.hotlog.ru/profile.php?user_id=414398
https://www.petitions.net/331071
http://www.mortgagenewsdaily.com/members/clubnews.ir/default.aspx
https://www.starnow.com/clubnews/
https://forum.nitrado.net/core/user/53817-clubnews/
https://www.sputnikmusic.com/forums/member.php?u=1283638
https://participer.valdemarne.fr/profiles/clubnews/timeline
https://members.cnu.org/clubnews
https://www.fundable.com/club-news
https://findery.com/clubnews
https://clubnews-ir.kroogi.com/?locale=en
https://www.forexfactory.com/clubnews
https://cafebabel.com/en/profile/anonymous-60e15b35f723b37b4fe19043/
 

البته به خاطر داشته باشید که “لپ تاپ ارزان” به معنای دستگاه هایی با قیمت بین 10 تا 20 میلیون تومان است.

دنیای لپ تاپ ها شامل مدل های بسیاری از مارک های مختلف است که هر یک از آنها دارای چندین مشخصات فنی هستند.

این امر خرید را بسیار پیچیده می کند ، به خصوص برای کاربران عادی که اطلاعات زیادی در مورد دنیای سخت افزار ندارند. به همین دلیل ، برای خرید لپ تاپ با هر بودجه ، نکات مهمی را ذکر می کنیم که با مشاهده آنها ، می توانید بهترین گزینه را برای کاربر خود انتخاب کنید.

ابتدا به خاطر داشته باشید که لپ تاپ های ارزان قیمت برای استفاده روزمره مانند وبگردی ، کار با نرم افزار Office  ، ویرایش سبک های تصویر ، تماشای فیلم و لذت بردن از موسیقی استفاده می شوند.

اگرچه اجرای نرم افزارهای مهندسی امکان پذیر است ، اما نباید انتظار داشته باشید که پروژه های سنگین به سرعت و روان اجرا شوند. با توجه به موارد فوق ، موارد زیر را در نظر بگیرید:

پردازنده یا cpu مهمترین عنصر در هنگام خرید لپ تاپ است. ابتدا پردازنده را انتخاب کرده و سپس لپ تاپ های مناسب را با توجه به آن پیدا کنید.

با وجود گزینه های ارزان تر با پردازنده های Celeron و Pentium ، ما حداقل مدل های Core i3 را به شما پیشنهاد می کنیم ، بنابراین اگر در آینده به مواردی با قدرت پردازش بیشتر نیاز دارید ، با مشکل حاد روبرو نخواهید شد.

اگر بودجه زیادی ندارید ، می توانید مدلی با 4 گیگابایت رم بخرید تا در آینده 4 گیگابایت رم دیگر به آن اضافه کنید

  • سامان محمدی