آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی

در این وبلاگ شما میتواندید قالی بافی را از 0 تا 100 با گره ترکی یاد بگیرید

آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی

در این وبلاگ شما میتواندید قالی بافی را از 0 تا 100 با گره ترکی یاد بگیرید

آموزش قالی بافی بصورت و رایگان و تضمینی فروش انواع نخ و نقشه کامپیوتری و فروش کلیه لوازم و ملزومات قالی بافی

راهنمای خرید دوچرخه دخترانه

چهارشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۰۲ ب.ظ

در این مقاله سعی داریم شما را با انواع صندلی، دوچرخه شهری، دوچرخه کوهستان، دوچرخه هیبریدی دوکاره، دوچرخه برقی، دوچرخه زنانه، دوچرخه کودک و دوچرخه BMX آشنا کنیم. بیایید شما را با دوچرخه آشنا کنیم. امیدواریم با مطالعه این مقاله خرید بهترین دوچرخه ها را تجربه کنید.

منبع:

https://telegra.ph/پرفروش-ترین-دوچرخه-در-ایران-12-07

پیدایش دوچرخه:
ریشه دوچرخه ها به مصر باستان برمی گردد، اما اولین نسخه دوچرخه های مدرن در سال 1839 توسط پاتریک کینگ میلان طراحی و تولید شد. تولید دوچرخه.

اختراع دوچرخه در ایران به یک دهه قبل از جنگ جهانی دوم برمی گردد. واردات دوچرخه تا سال 1338 ادامه داشت و در ایران با استقبال خوبی مواجه شد. در همین سالها یک شرکت دوچرخه در کرج به منظور کاهش هزینه و واردات قطعات دوچرخه، مونتاژ و ساخت دوچرخه در کرج تاسیس شد.

مزایای استفاده از دوچرخه:
از جمله فواید دوچرخه سواری کاهش استرس است. دوچرخه سواری یکی از ورزش هایی است که به افزایش متابولیسم بدن کمک می کند و کمک زیادی به چربی سوزی و عضله سازی بدن می کند. طبق تحقیقات انجام شده 32 کیلومتر دوچرخه سواری در هفته خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را کمتر از نصف کاهش می دهد.از مزایای دوچرخه سواری نسبت به پیاده روی می توان به درگیری بیشتر عضلات و کاهش آسیب های مفصلی اشاره کرد. سابق.

نکات کلیدی هنگام خرید دوچرخه مناسب:
در خرید دوچرخه 4 نکته اصلی وجود دارد که در ادامه به تفصیل توضیح خواهیم داد

قاب دوچرخه:
اساسی ترین و مهم ترین عنصر هر دوچرخه، قاب است، فریم هر دوچرخه تعیین می کند که قطعات تا چه اندازه بیشترین راندمان راندن داشته باشند، تفاوت در طراحی قاب، تفاوت در سبک دوچرخه سواری را به ارمغان می آورد. بنابراین اگر قصد خرید دوچرخه دارید، اولین چیزی که باید به آن توجه کنید، قاب دوچرخه است. وزن بسیار کم و پایداری بسیار بالا به همراه آیرودینامیک بالا از ویژگی های فریم مناسب است. هرچه دوچرخه کوهستانی تر باشد و فریم دوچرخه جمع و جورتر باشد و زاویه قاب کمتر باشد، دوچرخه سریعتر است.

نکات کلی در انتخاب و خرید دوچرخه (شاخصه های دوچرخه خوب)

دنده دوچرخه

راهنمای خرید دوچرخه _هاو کن یو

کار دنده ها در دوچرخه راحت تر کردن رکاب زدن بسته به نوع مسیر است. در واقع شما با تغییر دنده مسیر های شیب دار را با راحتی بیشتر طی می کنید و رکاب زدن راحت تر می شود. پس شما کاربران هاو کن یو برای خرید دوچرخه باید باتوجه به کارکردی که از دوچرخه انتظار دارید نسبت به داشتن و یا عدم وجود دنده در دوچرخه دقت داشته باشید. در حال حاظر دو چرخه های با تعداد نده 18, 21, 24 و حتی 27 دنده در بازار موجود هستند.

اگر قدرت بدنی کافی و آمادگی لازم برای دوچرخه سواری را داشته باشید کمتر از دنده ها استفاده خواهید کرد. اما اگر مسیر های معمول شما دارای سراشیبی فراوان، کوهستانی و … است باید دوچرخه شما مجهز به دنده باشد.

انتخاب سایز دوچرخه

راهنمای خرید دوچرخه _هاو کن یو

انتخاب سایز دوچرخه یک امر مهم برای انتخاب و خرید است چرا که با خرید سایز اشتباه ، رکاب زدن و استفاده از دوچرخه را برای خود سخت می کنید.  فرمول ها و جداول مختلفی برای انتخاب سایز دوچرخه منتشر شده است، اما ما برای شما یک جدول و راهنمای ساده برای انتخاب سایز دوچرخه انتخاب کرده ایم که از اطلاعات این جدول برای انتخاب بهترین سایز دوچرخه می توانید استفاده کنید

قبل از مطالعه جدول زیر اطلاعات زیر را به دست آورده باشید

 Leg inseam : بایستید و پا های خود را حدود 15 تا 20سانتی متر از هم دیگر باز کنید. حال فاصله زمین تا  محل اتصال دو پای خود و یا بین پا را اندازه گیری کنید.

frame size :  فاصله محل اتصال رکاب ها تا محلی که زین به دوچرخه متصل شده است یا مکانی که گیره تغییر سایز زین قرار دارد.

راهنمای خرید دوچرخه _هاو کن یو

فرمول انتخاب سایز دوچرخه

برای دوچرخه های شهری:     Leg inseam (cm) x 0,685 =     مناسب شما frame size
دوچرخه های کوهستان:         Leg inseam (cm) x 0,66 =     مناسب شما frame size
دوچرخه های جاده :             Leg inseam (cm) x 0,70 =     مناسب شما frame size

کار ساده ای پیش رو دارید. تنها کافیست اطلاعاتی که بالا به شما کاربران هاو کن یو توضیح دادیم را استخراج کنید و سپس در اعداد ذکر شده ضرب کنید تا “فریم سایز” مناسب شما به دست بیاید. البته دوچرخه های اندازه های ثایتی دارند ولی با این حال نزدیک ترین اعداد بهترین گزینه ها برای شما هستند.

نوع تایر دوچرخه

راهنمای خرید دوچرخه _هاو کن یو

حتما قبل از خرید دوچرخه به تایر ها و همچنین نوع آن ها دقت کافی داشته باشید. در ابتدا آن ها باید با کیفیت مناسب و مرغوب باشند. مورد مهم تر انتخاب نوع تایر است. در ادامه در انواع دوچرخه به این موضوع خواهیم پرداخت ولی با این حال دقت داشته باشید که تایر های نازک و بدون عاج برای سرعت های بالا و تایر های پهن و دارای عاج برای جلوگیری از سر خوردن و البته مقاومت بیشتر است که البته سرعت را کاهش می دهند.

قطعات دوچرخه:
خرید دوچرخه فقط برای داشتن قطعات گران قیمت اشتباه است. ابتدا باید قاب مورد نیاز خود را انتخاب کنید و سپس قطعات مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

در قسمت سرعت کمترین تاثیر را در بازده تعویض و تعویض دنده دارند. در عوض، رانندگی و مراقبت تأثیر خوبی بر راندمان رانندگی شما دارد. برای دوچرخه سواری در مسیرهای شهری 2-3 صندلی و 7-9 ماشین نیاز شما را برآورده می کند.برای دوچرخه سواری کوهستان برای شما ماشین های مناسب 1-3 کلاس و 7 نفره است.تعداد صندلی های دوچرخه یکسان است پس چقدر است تفاوت بین سیستم تجهیزات دوچرخه چیست؟

تفاوت اصلی در تعداد طبقات و سینی ماشین نیست، بلکه در تعداد سینی ماشین و ماشین است، هر چه تعداد دندانه های ماشین بیشتر باشد دوچرخه برای دستیابی به سرعت بالاتر طراحی می شود. .

مشکل دیگر در قسمت قطعات دوچرخه، سیستم ترمز است. برای رانندگی در شرایط شهری نیازی به استفاده از ترمز دیسکی نیست و ترمزهای لرزان برای رفع نیاز شما کافی است. برای سواری در جاده های کوهستانی وجود ترمز هیدرولیک برای این دوچرخه ضروری است.

  • سامان محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی