آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی

در این وبلاگ شما میتواندید قالی بافی را از 0 تا 100 با گره ترکی یاد بگیرید

آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی

در این وبلاگ شما میتواندید قالی بافی را از 0 تا 100 با گره ترکی یاد بگیرید

آموزش قالی بافی بصورت و رایگان و تضمینی فروش انواع نخ و نقشه کامپیوتری و فروش کلیه لوازم و ملزومات قالی بافی

راهنمای خرید یخچال الکترواستیل

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۳ ب.ظ

تصور کردن آشپزخانه بدون یخچال واقعا کار سختی است. یخچال نقش بسیار مهمی در نگهداری مواد غذایی در هرخانه را ایفا میکند در اصل یخچال شما یکی از مهم‌ترین و گران‌ترین لوازم خانگی شماست که می‌خواهید بیش از 5 سال یا بیشتر را با آن سپری کنید.

پس قبل از خرید یخچال حسابی باید تحقیق کنید تا اطلاعات کافی برای خرید یخچال مناسب رو داشته باشید.ما امروز در مجله اینترنتی لیموتاپ قصد داریم شما همراهان عزیز رو بایکی دیگه از شرکت های تولید کننده یخچال ایرانی آشنا کنیم کیفیت یخچال الکترواستیل خوبه؟ که از ابتدای انقلاب بیش از 40 سال در راستای تولید محصولات خانگی قدمت دارند آشنا کنیم و به معرفی 5 مدل از پرفروش ترین و بهترین یخچال های الکترواستیل بپردازیم باما در ادامه ای مطلب همراه باشید.

معرفی شرکت الکترواستیل
الکترواستیل در حال حاضر با ظرفیت تولید روزانه 1200 دستگاه انواع یخچال و فریزرهای خانگی و بیش از 100 دستگاه انواع یخچال و فریزرهای صنعتی ، ویترینی و همچنین انواع سردخانه ها و دیگر محصولات با کیفیت، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و پیشگامانِ کشور در حوزه صنایع برودتی است.

الکترواستیل 40 سال سابقه در تولید دارد و با همکاری بیش از 1000 نفر نیروی کاردان و مجرب، استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات تکنولوژی و برخورداری از شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش توانسته است اعتماد خوبی را در میان مصرف کنندگان برای خود جلب کند. تمام محصولات خانگی الکترواستیل دو سال خدمات گارانتی دارند و خدمات نصبش هم رایگان است.

کیفیت یخچال فریزر های الکترواستیل:
وقتی درباره کیفیت صحبت می کنیم. میتوان درباره یکسری از برند ها با خیال راحت بحث کرد یکی از این یخچال فریزر ها الکترواستیل می‌باشد که یکی از با کیفیت ترین ها است همچنین خدمات پس از فروش خوبی نیز دارد.

یخچال فریزر های الکترواستیل از تنوع خوبی برخوردار هستند و مدل های مختلفی را تولید نموده است تا کاربر دستی باز در انتخاب داشته باشد.

بهترین یخچال های الکترواستیل

مزایای خرید یخچال الکترواستیل چیست؟
در یحچال های الکترواستیل از موتورهای اروپایی ACC و Secop و استفاده از تکنولوژی MUFFLER جهت بالابردن راندمان و کاهش احتمال ورودی مایع به درون کمپرسور و افزایش طول عمر مفید آن و همچنین استفاده از تکنولوژی روز Direct path و حذف حرکات اضافه مبرد، 15 تا 20 درصد کاهش صدا در ازاری حداکثر قدرت و برای بالا بردن درخشندگی و مقاومت از ورق های الکترو گالوانیزه پیش رنگ کره ای با درخشندگی بالا و مقاومت ١۵ ساله نسبت به خوردگی استفاده میشود.

بیشتر بخوانید
بهترین هود آشپزخانه ارزان موجود در بازار
مصرف انرژی یخچال های الکترواستیل +A و ++A و نوار دور درب قابل تعویض و امکان شستشوی است برای اطمینان خاطر شما مصرف کننده عزیز شرکت الکترواستیل ضمانت نامه ای 40 ماهه کل محصول دارد اگر فقط یک ماه پس از خرید و نصب یخچال الکترواستیل به هرنحوه یخچال دچار مشکل شد شرکت الکترواسیل بدون شرط یخچال تعویض میکند

تنوع بیش از ١۵ مدل انواع یخچال و فریزر خانگی و تنوع محصولات در دسته بندی ساید بای ساید، دوقلو و یخچال فریزر و ارزش برند بالا و رضایت مشتریان و خریداران خرید را برای خریدارن این شرکت راحت کرده است.

دیگر ویژگی های یخچال الکترواستیل
تولید درب محصولات با زاویه ٩٠ درجه که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند و زیبایی خاصی به محصولات می‌بخشد
فضای استاندارد و ابعاد و ظرفیت مناسب
داری یخساز اتوماتیک سه حالته در برخی مدل‌ها
درب بار در برخی مدل‌ها
دارای طراحی زیبا و جذاب
خدمات پس از فروش عالی
سیستم سرمایش و انجماد سریع
سیستم کنترل الکترونیکی
دارا بودن صفحه نمایش در برخی مدل
نکات نگهداری بهینه یخچال فریزر الکترواستیل
بهترین تعمیرکار یخچال الکترواستیل برای رفاه حال شما عزیزان به نکات ایمنی و نگهداری دستگاه شما پرداخته است تا با افزایش دانش شما ؛ علاوه بر اینکه در حفظ دستگاه خود میکوشید کمتر نیازمند تعمیرات یخچال الکترواستیل خود شوید.

محل نصب یخچال الکترواستیل نباید مرطوب باشد.
بر روی سیم برق یخچال هیمالیا وسایل سنگین قرار ندهید و در صورت مشاهده پارگی در سیم با دست خیس آن را لمس نکنید.
برای خارج کردن یخچال الکترواستیل از برق به هیچ عنوان با کشیدن سیم اقدام به خارج کردن دوشاخه از پریز نکنید.
پریز برق را چک کنید. در صورت شل بودن پریز نسبت به تعمیر آن اقدام کنید سپس دوشاخه یخچال را به پریز بزنید.
بر روی محصول هیچ چیزی قرار ندهید.
یخچال الکترواستیل را بیش از حد ظرفیت پر نکنید.
مواد غذایی داغ را درون یخچال قرار ندهید.
در صورتی که قرار است برای بیش از سه هفته از یخچال استفاده نکنید آن را از برق بیرون کشید. یخچال را از موا غذایی خالی کنید و سپس داخل
آن را تمیز کنید.
هنگام نصب دستگاه دقت کنید هر چهار پایه یخچال الکترواستیل بر روی زمین قرار گرفته باشد.
 

  • سامان محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی