آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی

در این وبلاگ شما میتواندید قالی بافی را از 0 تا 100 با گره ترکی یاد بگیرید

آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی

در این وبلاگ شما میتواندید قالی بافی را از 0 تا 100 با گره ترکی یاد بگیرید

آموزش قالی بافی بصورت و رایگان و تضمینی فروش انواع نخ و نقشه کامپیوتری و فروش کلیه لوازم و ملزومات قالی بافی

۶ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

حالت های خوابیدن نوزاد به اندازه خوابیدن برای نوزاد مهم است. برخی حالت ها ممکن است خطرناک باشد زیرا ممکن است منجر به خفگی یا سایر مشکلات تنفسی شود. یکی از این حالت ها، خوابیدن نوزاد روی شکم است.

 

علت دمر خوابیدن نوزاد چیست؟

آیا نوزاد می تواند روی شکم بخوابد؟
نوزاد نباید دمر روی شکم بخوابد. خوابیدن نوزاد روی شکم حالت خوبی نیست. متخصصان اطفال قاطعانه توصیه می کنند نوزاد همیشه به پشت بخوابد. نباید اجازه دهید نوزاد به پهلو بخوابد مگر اینکه پزشک به شما اجازه دهد. خوابیدن روی شکم برای بزرگسالان کاملا طبیعی است اما به دلیل خطرات احتمالی برای نوزادان توصیه نمی شود. به عنوان پدر و مادر، می توانید به کودک خود کمک کنید به پشت بخوابد.

اگر نوزاد دوست داشته باشد دمر بخوابد، چه کاری باید انجام دهید؟
نوزاد را تشویق کنید به پشت بخوابد. برای بعضی از نوزادان خوابیدن روی شکم راحت تر است. در صورتی که نوزاد روی شکم خوابید، حالت او را عوض کنید. کودک مطمئنا در حین تلاش های اولیه شما بشدت بیدار خواهد شد. با این حال، تلاش های خود را ادامه دهید تا نوزاد آماده خواب در پشت باشد. متخصصان اطفال می گویند در ابتدا نوزاد ممکن است ناراحت شود اما کم کم به این حالت عادت می کند. هر چه زودتر این عادت را تحریک کنید، نوزاد کمتر روی شکم می خوابد.

خطرات دمر خوابیدن نوزاد چیست؟
اگر نوزاد روی شکمش بخوابد، خطرات زیر وجود دارد.

مصرف کم اکسیژن: هنگامی که نوزاد روی شکمش می خوابد، صورت او نزدیک به ملافه است، که می تواند گردش هوا را در اطراف بینی ضعیف کند. در این حالت نوزاد هوایی را استنشاق می کند که دارای دی اکسید کربن است. در نهایت مقدار اکسیژنی که به ریه های کودک و سلول های بدن منتهی می شود، کاهش می یابد که می تواند مشکلاتی در متابولیسم سلولی ایجاد کند.

  • سامان محمدی

 

زنان دنیای پیچیده تری نسبت به مردان دارند. آنها عشق خود را به طور مستقیم نشان نمی دهند و مردان باید از روی نشانه های خاص رفتاری و گفتاری یک زن متوجه عاشق بودن او بشوند زیرا یک زن وقتی عشق واقعی را تجربه می کند، رفتارهای خاص و فداکاری زیادی از خود نشان می دهد. اگر میخواهید بفهمید آیا همسرتان عاشق واقعی شماست یا خیر این مطلب از نمناک را مطالعه بفرمایید.
رفتار زنان عاشق

نشانه های همسر عاشق واقعی در زندگی مشترک چیست؟


زنی که به شما عشق واقعی دارد این نشانه ها را دارد1. همیشه همراه و همگام با شما استاز نشانه های عشق واقعی زنان این است که غیر مستقیم عمل می کنند، آنها برای جلب توجه طرف مقابلشان از هر فرصتی استفاده می کنند و مدام در کنار یا اطراف نامزد یا شوهر خود قدم می زنند.
همچنین به صورت تصادفی در محل شوهر خود پیدایش می شود . اما بسیاری از مردان نسبت به این عمل همسر خود بی توجه هستند و به همین دلیـل بسیاری از فرصت ها را از دست می دهند.
2. در مورد شما کنجکاو استزن عاشق برای اینکه عـلایـق شما را به عنوان نامزد و شریک زندگی آینده بشناسد تا بتواند با شما علایق مشــتـرک پیدا کرده و پـیـوسـتـگـی بیشتری ایجاد کند، در مورد شما کنجکاو است و دوست دارد همه  مسائل در مورد شما را از خانواده گرفته تا پیشینه، سلیقه غذایی، موسیقی، فیلم و ... بداند.
3. فرصت های بسیاری برای بخشیدن به شما می دهدیک عاشق واقعی رنج هایی که نامزد یا همسرش باعث آن بوده اند را فراموش می کند و فرصت های زیادی برای تغییر به او می دهد.
بخشیدن همسر
4. زن عاشق تحمل ندارد که همسرش کارهای اشتباه انجام دهدزن عاشق هرگز تحمل دیدن کارها و رفتارهای منفی شما مانند دست کشیدن از اهدافتان را ندارد و با شما بحث می کند تا شما را از مسیر نادرست و کارهای آسیب رسان نجات داده و  از آنها دور کند.
5. او برای رسیدن به آرزوهایتان شما را تشویق و از شما حمایت می کندیک زن عاشق دوست دارد همسرش فردی کامل و موفق باشد، به همین دلیل همیشه شما را برای رسیدن به اهدافتان تشویق می کند و می خواهد بهترین راه برای کمک و حمایت از شما را به کار گیرد.
6. زن عاشق در سخت ترین شرایط با شما می ماندزن عاشق شما را ترک نمی کند و در حالت هایی که نا امید هستید به شما در دست یافتن به اعتماد به نفستان کمک می کند و در سخت ترین شرایط همراه شریک زندگی خود است.
شرایط سخت زندگی
7. وضعیت مالی شما را می سنجدزن علاقمند دوست دارد منابع و بنیه ی مالی نامزد و همسر آینده ی خود را مورد سنجش قرار دهد تا آنها را با “استانداردهای” خود مطابقت قرار دهد.
8. در مورد آینده صحبت می کندیک زن عاشق همیشه دوست دارد در مورد برنامه آینده شما به عنوان همسر بیشتر بداند و به کارهایی که می توانید با هم انجام دهید اشتیاق نشـان می دهد.
9. بی قراری و بی تابی می کندزن علاقمند وقتی فقط پیش نامزد و یا همسرش است دستپاچه و بیقرار خواهد بود، مخصوصا وقتی که همسرش متوجه علائم اشتیاق او نشود.
بی قراری زنان عاشق
10. نسبت به زنان دیگر، حسادت می ورزدزن عاشق همیشه به زنان اطراف نامزد و همسرش حسادت می کند و دوست دارد از عشق زندگی خود مراقبت کرده و او را فقط برای خود حفظ کند. اگر در حـال شوخی با زنـان دیـگر متـوجـه حرص خوردن همسرتان شـدیـد، بـدانـید کـه این زن عاشق واقعی شماست.
11. زن عاشق از شما مانند یک مادر مراقبت می کندزن عاشق مانند یک مادر دل سوز مراقب نامزد یا همسرش است. بنابراین همسرتان به شما و کارهایتان بسیار اهمیت می دهد و هر کاری را انجام می دهد تا به شما خدمت کند.
12. زن عاشق حاضر است برای شما فداکاری کندزن عاشق برای کمک به همسرش، نیازهای خود را نادیده می گیرد و زمانی که کار دارد اولویت او همسرش است. 
فداکاری زنان13. حرکاتی مخصوص انجام می دهدوقتی زنان در مقابل نامزد یا همسر خود قرار می گیرند ناخودآگاه حرکاتی از خود نشان می دهند مانند:اشاره نمودن در جهت شما با پاها یا شانه ها ، خم شدن به طرف شما هنگام صحبت ، چشم برنداشتن از شما هنگام صحبت و گفت وگو و لبخند زدن هنگامی که شما او را نگاه می کنید. اگر همسرتان این علائم را در مقابل شما نشان داد ، او حتما عاشق واقعی شماست.
14. هیچ گاه برای شما سرش شلوغ نیستاگر همسرتان عاشق شما باشد همیشه وقت مناسبی را برای بودن در کنار شما در نظر می گیرد و اگر از او برای حضور در مهمانی دعوت کنید حتما می پذیرد. این خانم هرگز به شما جملاتی مانند ” الان خسته ام”، یا “بذار بینم وقت دارم”، یا “نمی دونم بتونم بیام یا نه” نخواهد گفت.

  • سامان محمدی

زنان محبوب و جذاب، به خودشان احساس خوبی دارند. «گرانت» معتقد است در مرحله ی اول، زنان باید احساسات منفی را که به خودشان دارند بشناسند. احساسات منفی در عمق ضمیر ناخودآگاه یک زن، دفن و موجب می شود که او، احساس کند نمی تواند رابطه ی خوبی با همسر و جنس مخالف داشته باشد.وقتی صحبت از این می شود که مردها چگونه هستند، نمی توان یک نظر کلی برای همه صادر کرد، اما یک سری ویژگی های عمومی و مشترک وجود دارد که تقریبا در مورد همه ی مردها صدق می کند و می توان گفت که بیشتر از هر چیز دیگری آنها را تحت تاثیر قرار داده و جذب شان می کند.

ویژگی های جذاب یک زن برای مردان

۱. اهمیت دادن به ظاهر خود

اولین چیزی که یک مرد در شما می بیند ظاهرتان است و به این معنی هم نیست که سطحی نگر و ظاهر بین است، بلکه منظور ما این است که حتی پیش از اینکه فرصت دهان گشودن و حرف زدن با او را پیدا کنید، تاثیر خود را در همان نگاه اول گذاشته اید! اگر خوب به نظر برسید و به ظاهر خود اهمیت بدهید، او متوجه خواهد شد.

اگر ویژگی هایی در ظاهر خود دارید که دوست شان ندارید، ترفندهای آرایشی وجود دارد که می توانید از آنها برای کمتر جلوه دادن این ویژگی ها استفاده کنید. اگر بلد نیستید چطور آرایش کنید که بهترین ویژگی های ظاهرتان را مشخص تر کنید، می توانید از توصیه های کارشناسان استفاده کنید.

 
  •  

۲. رابطه ی خوب با بچه ها

وقتی که یک مرد به دنبال شریک مناسب برای زندگی است، زنی که رابطه ی خوبی با بچه ها دارد نظرش را جلب خواهد کرد، چون می داند زنی که از بودن با بچه ها لذت می برد می تواند خانواده ی خوبی تشکیل دهد.

3. اخلاق کاری خوب و مناسب

مردها دوست دارند با زنی ازدواج کنند که اخلاق و رفتار کاری خوبی دارد. البته به این معنی نیست که باید سه شغله باشید و ۲۲ ساعت شبانه روز کار کنید تا توجه مردی را جلب کنید، اگر در کارتان موفق باشید و مدت زمان طولانی در یک شغل مانده باشید نشان می دهد در کارتان جدی و سختکوش هستید و می توان در صورت لزوم روی کمک شما حساب کرد.

  • سامان محمدی

روش تشخیص ماهی تازه و کهنه

خوردن ماهی بد می تواند موجب مسمومیت غذایی شود پس مهم است در هنگام ارزیابی تازگی ماهی احتیاط زیادی داشته باشید ، ماهی به خاطر ارزش غذایی بالا و هضم آسان یکی از غذاهای اصلی بشمار میرود . راه های زیادی برای حفظ و انتقال ماهی با هدف نگه داشتن طولانی مدت وجود دارد با این حال، گاهی این روش ها جواب نمی دهند بنابراین، باید بدانید چطور ماهی بد را شناسایی کنید.

راههای تشخیص ماهی تازه

 

ماهی تازه

تفاوت ماهی تازه و کهنه

در حقیقت، تفاوت بین ماهی تازه و فاسد پیچیده تر از آن چیزی است که فکر می کنید این پدیده به خاطر این واقعیت است که اغلب مردم برای خرید ماهی نیاز به راحتی دارند، بنابراین ماهی را سربریده و فیله شده می خرند . خوردن این ماهی ها بدون اینکه بدانید تازه هستند یا نه، راحت تر است چون به طور معمول آن ها را یخ زده خریداری می کنید.
 
  • سامان محمدی

جامع‌ترین راهنمای خرید تشک و نکات طلایی یک انتخاب خوب

با یک حساب سر انگشتی می‌توان دریافت که ما نزدیک به یک سوم از عمر خود را می‌خوابیم. پس به همان اندازه که در انتخاب مبلمان، لباس و کفش حساسیت داریم باید به فکر یک تشک مناسب و استاندارد برای یک خواب راحت باشیم.+

راهنمای خرید تشک تخت خواب

 

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام ، بسیاری از ما به دلیل اینکه تا به حال تجربه یا توجهی به خرید تشک نداشته‌ایم با ابهامات فراوانی روبه‌رو هستیم که ما در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا حد امکان پاسخی مناسب برای آنها پیدا کنیم.

چرا باید تشک خود را عوض کنید

بی‌شک پیش از خرید یک تشک جدید باید برای این سؤال یک پاسخ اساسی پیدا کنیم. در حقیقت ما اغلب هنگامی اقدام به خرید تشک جدید می‌کنیم که به امراض مختلفی نظیر دردهای مفصلی یا انحراف ستون مهره‌ها دچار شده باشیم.

اگرچه در این زمان نیز خرید تشک جدید و استاندارد لازم و ضروری است اما ممکن است به رفع دائمی مشکلات شما دیگر کمک نکند. از این رو بد نیست بدانید که چرا باید تشک خود را عوض کنید؟

  • سامان محمدی

لباس های جین را چگونه بشوییم؟

لوی اشتراوس بنیانگذار کارخانه شلوار جین لیوایز در سال ۱۸۵۳ با طراحی شلواری از جنس برزنت تاریخچه شلوار جین را بنیانگذاری کرد و اکنون بیش از ۱۰۰ سال است که این شلوار از شهرت و محبوبیت بالایی برخوردار شده و قیمت بالایی نیز دارند. به همین دلیل نحوه مراقبت از این شلوار بسیار مهم است. پس در مراقبت از لباس های جین خود هرگز این اشتباهات را مرتکب نشوید

 

لباس های جین را چطور بشوییم؟

 

شستشو با دست

بهتر است شلوار جین را داخل وان حمام بشویید چون می توانید هنگام شستشو شلوار را صاف کف وان قرار دهید.

 

هنگام آبکشی یک لیوان سرکه و دو قاشق غذاخوری نمک را با مقداری آب ترکیب کنید و شلوار را کمتر از یک ساعت داخل این محلول قرار دهید. این محلول مانع از رنگ پریدگی شلوار جین می شود.

 

شلوار جین را در آب گرم تر از ۱۵۰ درجه فارنهایت شستشو ندهید.

 

هرگز از پودر لباسشویی استفاده نکنید. به جای آن از صابون یا مایع لباسشویی استفاده کنید. 

 

هنگام شستشو هرگز شلوار را به هم نسائید. از یک عدد برس نرم استفاده کنید.

اگر از صابون استفاده می کنید آن را مستقیم به لباس نزنید بلکه به برس بزنید.

 
  • سامان محمدی