آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی

در این وبلاگ شما میتواندید قالی بافی را از 0 تا 100 با گره ترکی یاد بگیرید

آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی

در این وبلاگ شما میتواندید قالی بافی را از 0 تا 100 با گره ترکی یاد بگیرید

آموزش قالی بافی بصورت و رایگان و تضمینی فروش انواع نخ و نقشه کامپیوتری و فروش کلیه لوازم و ملزومات قالی بافی

بهترین مارک میوه خشک کن ها

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۳۴ ب.ظ

دستگاه میوه خشک کن چیست؟
میوه های خشک بهترین گزینه برای کسانی است که دوست دارند میان وعده بخورند ، کسانی که علاقه زیادی به خوردن میوه ندارند و بیشتر شبیه صبحانه هستند ، می توانند هر دو میان وعده را بخورند و از مزایای میوه لذت ببرند.

اگر می خواهید میوه خشک کن خانگی بخرید و در حال حاضر در حال تحقیق در بازار هستید و بهترین مارک خشک کن میوه خانگی را پیدا کرده اید ، این راهنمای خرید می تواند به شما کمک کند.

انواع دستگاه میوه خشک کن چیست؟
دستگاه های خشک کن میوه خانگی در دو نوع عمودی و افقی موجود است. اما تفاوت این دو در چیست؟

در جریان عمودی ، گرما از قسمت پایینی دستگاه وارد محفظه شده و گردش می کند.این نوع خشک کن میوه معمولاً گرد است و حرارت از پایین به سینی های چیده شده وارد می شود.

خشک کن های عمودی معمولاً مقرون به صرفه تر هستند ، اما به عنوان مدل های انتقال حرارت مانند مدل های افقی نیستند ، اما می توانند برای خشک کردن بیشتر میوه ها استفاده شوند.

نوع دیگر خشک کن میوه ها جریان افقی است ، به نظر می رسد کوره ای با فن انتقال حرارت در پشت دستگاه و سینی در حالت کشویی در طبقات مختلف و به عنوان مدل های گرد قرار می گیرد ، سینی باید به صورت جانبی باشد. هیچ جا سینی وجود ندارد.

این مدل ها گرما را بهتر منتقل می کنند و عملکرد بهتری دارند ، اما باید آنها را در آشپزخانه قرار دهید زیرا فضای بیشتری نسبت به خشک کن های عمودی میوه اشغال می کنند.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: اجاق گاز رومیزی ارزان قیمت چی بخریم؟

نکات مهم هنگام خرید میوه خشک کن
به توزیع گرما در دستگاه توجه کنید

مهمترین مشکل در خشک کن میوه ، توزیع صحیح گرما است ، زیرا انتقال حرارت از راه های دیگر امکان پذیر است ، اما چالش اصلی انتقال و توزیع حرارت به طور مساوی به تمام قسمتها است تا برخی از میوه ها خیس نشوند. بخشی از آن خیلی خشک نیست

مطمئن شوید که چگونه دستگاه گرما را پخش می کند و توجه داشته باشید که از این نظر خشک کن های میوه ای عملکرد بهتری دارند.

ظرفیت و اندازه دستگاه

بهتر است ابتدا میزان استفاده از دستگاه را مشخص کنید ، اگر فقط در مواقع خاصی از سال از این دستگاه استفاده می کنید ، مطمئناً مدل های افقی را خریداری می کنید که هم ظرفیت زیادی دارند و هم فضای بیشتری را در آشپزخانه اشغال می کنند. مناسب نیستند.

حتی اگر مصرف شما بسیار کم است ، می توانید از گرمای تابستان برای خشک کردن میوه های تابستانی برای زمستان با همان گرمای خورشید استفاده کنید.

مصرف انرژی خشک کن میوه

مصرف خشک کن میوه از ۲۵۰ تا ۱۰۰۰ وات متفاوت است ، اما بیشتر آنها در محدوده زیر ۵۰۰ وات هستند.

امکان تنظیم دما

بسیار بهتر است دستگاه میوه خشک کن مورد نظر شما بتواند درجه حرارت را تنظیم کند ، زیرا برای سبزیجات و میوه های مختلف به دمای متفاوتی نیاز است ، به عنوان مثال اگر برای سبزیجات با درجه حرارت بالا و برای میوه های آبدار از دمای پایین استفاده شود خراب می شوند. میوه های مورد استفاده مرطوب می مانند.

در ادامه لیستی از بهترین دستگاه های میوه خشک را که بر اساس نظرات خریداران جمع آوری کرده ایم که از خرید خود رضایت داشته اند. همچنین برای راحتی کار شما لینک خرید هر یک از دستگاه ها را زیر محصول درج کرده ایم.

مقاله پیشنهادی برای مطالعه: رنده برقی چه مارکی خوبه؟

  • سامان محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی