آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی

در این وبلاگ شما میتواندید قالی بافی را از 0 تا 100 با گره ترکی یاد بگیرید

آموزش قالی بافی و روش بافت گره ترکی

در این وبلاگ شما میتواندید قالی بافی را از 0 تا 100 با گره ترکی یاد بگیرید

آموزش قالی بافی بصورت و رایگان و تضمینی فروش انواع نخ و نقشه کامپیوتری و فروش کلیه لوازم و ملزومات قالی بافی

زمان بافت تابلو فرش

شنبه, ۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۴:۵۳ ب.ظ

از آنجا که بافت تابلو فرش نسبت به فرش های معمولی موعد بیشتری می برد مسلماً ظریف تر نیز هست. تابلوفرش کالایی تشریفاتی و تجملی است که در خویش ایران که تولیدکننده اصلی است پیرو چندانی ندارد، چون ویژه طبقه متوسط به بالاست و در سبد مصرفی هر خانواری پیمان نمی گیرد. البته طی چند سال تازه به خاطر قیمت کمتر آن به نسبت زمان بافت تابلو فرش، تا اندازه ای به پیروان آن اضافه شده و مردم بیشتر تابلوفرش خریداری می کنند، پس بیشترین حجم درآمدزایی به صادرات آن مربوط می شود. در کل بیش از ۸۰درصد تابلوفرش های بافته شده صادر می شوند که بیشتر به کشورهای اروپایی مثل آلمان، فرانسه، ایتالیا، سوییس، هلند و لوکزامبورگ و شیخ نشین های حاشیه کنداب فارس است.

تابلو+فرش4

همچنین بخوانید : فرش ابریشم چیست و درآمد این شغل چقدر است؟

درآمد تابلوفرش چقدر است؟
قیمت تمام شده هر تابلوفرش، متناسب با جنس نخ به کار رفته، نوع نقشه، ابعاد و تراکم آن متفاوت است. وانگهی هرچه بر شمار واسطه هایی که تابلوفرش را از بافنده به دست متقاضیان می رسانند، افزوده شود، بها نهایی آن بالاتر می رود. اسم بافنده هم در تعیین قیمت نقش مهمی بازی می کند. کار برخی بافنده ها کمتر از متر مربعی ۹۰۰هزار تومان نیست. به صورت میانگین با پرداخت ۱٫۶ میلیون تومان به بالا می توانید صاحب یک تابلوفرش زیبا شوید. تابلوفرش های ابریشمی نیز بالای یک میلیون تومان بها دارند و قیمت نمونه ها صادراتی بین ۱۵تا۲۰ هزار دلار در نوسان است. البته اگه بخواید به این پیشه به عنوان پیشه اول و منبع درآمد اصلی نگاه کنید حتما باید سرمایه بالا و تخصص داشته باشید و فایده نکویی هم داره.اما حتی میشه با ۲ میلیون هم این حرفه را آغاز کرد و تدریجا با کسب تجربه گسترشش داد. بهترین حالت این هست که کسی بتونه هم خودش بافنده باشه هم به طور سر راست به مشتری بفروشه حتی میتونه تا ۳ مساوی بفروشه.

  • سامان محمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی